Kateqoriya: Xəbərlər

Trendyolun təsisçisi Demet Mutlu kimdir?

post-img

Türkiyənin ən böyük moda e-ticarət platformasının qurucusu və CEO-su, həmçinin ilk təkbuynuzlu sahibkar (Unicorn müəssisəsi bir milyard dollar dəyərində olan texnologiya startaplarına aiddir) Demet Mutlu, e-ticarət platforması yaratmaq ideyası ilə çıxış etdi. -moda satışına yönəlmiş ticarət platforması.O, arzularını həyata keçirmək üçün 2009-cu ildə Harvard Business School-un MBA proqramını tərk edən gənc, cəsur və uğurlu bir sahibkardır. 

Demet Mutlunun Karyera həyatı və uğurları:

1981-ci ildə Nyu-Yorkda anadan olan Mutlunun uşaqlığı Amerika, Avropa və Türkiyə üçbucağında keçib. Orta təhsilini İtaliyada alıb, daha sonra Nyu-York Universitetinin İqtisadiyyat fakültəsini birinciliklə bitirib. 2008-ci ildə Harvard Biznes Məktəbində MBA təhsilinə başlamazdan əvvəl Altria, Procter & Gamble və Reckitt Benckiser kimi şirkətlərin brend menecmenti, marketinq və biznesin inkişafı departamentlərində çalışıb. O, Türkiyədə onlayn alış-veriş potensialının ilk kəşflərindən biri olaraq radikal bir qərarla Harvarddan ayrılaraq Trendyol-a başladı. Trendyol bu cəsarətli, lakin kritik addımdan sonra quruldu və Mutlu bu işə başlamaq üçün əmanətindən 300.000 dollar ayırdı.

Yarandığı gündən bu yana sürətlə böyüyən Trendyol, bu gün ayda 200 milyondan çox ziyarətçisi və 16 milyondan çox müştərisi ilə Türkiyə və Yaxın Şərqin ən böyük moda e-poçt ünvanıdır

Ümummilli onlayn moda satışlarının 60 faizini həyata keçirən platforma moda bazarında 2000-dən çox marka ilə işləyir və satışa öz şəxsi etiket dizaynlarını təklif edir. Şirkətin illik artım tempinin 100 faizdən çox olduğu bildirilir. İş o yerə çatıb ki, 2018-ci ildə Çinin e-ticarət nəhəngi “Alibaba Company” 750 milyon dollar investisiya ilə Trendyol-un əsas səhmdarı olub.

Demet Mutlunun karyera həyatı təkcə Trendyol ilə məhdudlaşmır. O, multitasking konsepsiyasına yeni ölçü gətirdi - Çünki Trendyol özlüyündə çoxşaxəli bir məşqdir və Mutlu geniş çeşiddə marketlər, ikinci əl məhsul satışı, qida və s. təklif edir. Xidmətləri ilə də müxtəlif sektorlarda uğurlarını sübut etmişdir. Şirkət hətta internet mağazasından əlavə özünün dəb brendi olan Trendyol Milla-nı da yaradıb 

Mutlunun uğurunun daha bir sübutu, Trendyol-un Tiger Global və Kleiner Perkins kimi Amerika investisiya şirkətləri sayəsində əldə etdiyi 50 milyon dollardan çox kapitaldır - üstəlik, bu şirkətlərin Türkiyədəki ilk investisiyaları Trendyol üçün olub.

Trendyol Avropada istehlakçılara çatmaq üçün mühüm addım ataraq en.trendyol.com saytını Avropanın 27 ölkəsinin xidmətinə açdı. Bu yolla bir tərəfdən yerli istehsalçıların və markaların tanınması artır, digər tərəfdən də türk markası qavrayışının güclənməsinə töhfə verir.

40 yaşlı Mutlu bir milyon üzvü olan tibb portalıdır, həmçinin Trendyol, Doktorsite. O, həmçinin Türkiyədə və Yaxın Şərqdə təxminən 15 milyon aktiv istifadəçisi olan sosial oyun şirkəti Peak Games-in investorudur. Mutlu texnologiya sahəsində də tez-tez xatırlanır.

Mutlu işgüzarlığı sayəsində beynəlxalq miqyasda tanınıb və adını Dünya İqtisadi Forumunun təşkil etdiyi “Gənc Qlobal Liderlər” siyahısına (“Gənc Qlobal Liderlər” akademiyası, biznes, incəsənət nümayəndələri) daxil etməyi bacaran nadir sahibkarlardan biridir. , qeyri-hökumət təşkilatları və siyasətçilər və dünyanın gələcəyini formalaşdırmaq potensialına malikdirlər.40 yaşdan aşağı gənc namizədlər arasından seçilir). O, hələ 20 yaşında olarkən Davosda keçirilən Dünya İqtisadi Forumunun illik toplantısında iştirak edib və 2016-cı ildə, 35 yaşında “Gənc Qlobal Lider” seçilib. 

Demet Mutlunun uğurunun sirri nədir?

Harvard Business School-da MBA təhsili alarkən xəyalını reallaşdıran və şirkətdə tam zamanlı işləmək üçün Harvarddan ayrılan Mutlu üçün Trendyol bir növ eşq macərasıdır. O, işini sevgi ilə görə bilən, həvəsini uğura çevirə bilən azsaylı sahibkarlardan biridir:

“Trendyol”dan danışanda işçilərim deyirlər ki, mənim gözlərimdəki qığılcımı görürlər. Onlar mənim həyəcanımı və ehtirasımı bölüşür və şirkətə qoşulmaq istəyirlər. Bu, onları mənimlə işləməyə inandıran ən böyük amildir.

Mutlu fərqli mədəniyyətləri yaşamanın ona iş həyatında böyük üstünlük verdiyinə inanır və bu prosesi bu sözlərlə izah edir:

“Sahibkarlığa gəldikdə, gərək düzgün materiala sahib olasan. Müxtəlif mədəniyyətlərdə yaşayıb işləyərək, maliyyə bacarıqlarımı, eləcə də investorlardan vəsait toplamaq, istehlakçıları anlamaq, insanları idarə etmək, biznes plan yazmaq, əməliyyatları başa düşmək və təchizat zənciri qurmaq bacarığımı xeyli təkmilləşdirmişəm. Bütün bu bacarıqlara proses boyu ehtiyac duyulacağı qaçılmazdır, çünki sürətlə genişlənən biznesləri gözləyən olduqca mürəkkəb bir iş prosesi var. Gördüyünüz kimi, işimiz kənardan qlamur görünsə də, əslində çox çətindir.”

Mutlu və komandası Trendyol-un moda brendi olan Milla-nın dizaynlarını Facebook fan səhifələrində və Trendyol saytında dərc edir və həmin ay Milla kolleksiyasına daxil ediləcək dizaynlar müştərilərin səsləri ilə müəyyən edilir. Mutlu deyir ki, müştəri tələbinə əsaslanan bu konsepsiya həm istehsal prosesi, həm də şirkətin gələcəyi üçün əladır, bu heç də ədalətsiz deyil.

Deyəsən, Mutlunun üstün zəhməti artıq öz bəhrəsini verib, elə deyilmi?

Uyğun Postlar

Haqqımızda

Tehsil.info-Təhsil,Yaradıcılıq sahəsində ən yeni xəbərləri yayımlayan, müxtəlif təhsil istiqamətlərində elmi,faydalı məzmunlar yaradan, bu sahədə yeni elanları bölüşən təhsil portalıdır.

Cart