1-Toms ayaqqabıları
Brend hekayəsi: 2006-cı ildə Argentinaya səfəri zamanı təsisçi Blake Mycoskie ayaqqabısız böyüyən uşaqların çətinliklərinin şahidi oldu. Onlara kömək etmək istəyən Mycoskie Toms Shoes adlı ayaqqabı brendi yaradıb. Buna uyğun olaraq hər alınan ayaqqabı ilə ehtiyacı olanlara bir cüt ayaqqabı göndərilirdi.
Bir sözlə: Satılan hər bir məhsulla uşağa kömək edin.
Uğur ölçüsü: Toms ayaqqabıları indiyədək 50 milyondan çox imkansız uşağa ayaqqabı göndərib. 360.000-dən çox insanın ayağını bəzədi və 250.000 həftədən çox müddətə altı ölkəyə təmiz su göndərdi. Bundan əlavə, 2015- ci ildə çanta kolleksiyasını bazarlara çıxardı. Alınan hər çanta ilə kasıb gələcək analara təhlükəsiz doğuş şansı verilir.
Uğurunun sirri : Sosial media sayəsində brendlər bir məhsul qrupunu təmsil etməkdən daha çox, canlı şəxsiyyətə, məqsəd və dəyərlərə, bir sözlə, nəfəs alan bir quruluşa sahib oldular. İstehlakçılar yalnız yaxşı məhsul aldıqdan sonra deyil. Aldıqları məhsulun yaxşı brend olmasına da fikir verirlər. Məsələn, Toms rəqibləri ilə oxşar qiymət, keyfiyyət və modellər yaradaraq çox rəqabətli bir sənayeyə girdi. Bununla belə, onlar uğur qazandılar, çünki güclü bir marka hekayəsi var idi, çünki müştərilər onların məhsullarını alanda yaxşı bir şeyin bir hissəsi olmaqdan həzz alırlar.
2- Warby Parker
Brend hekayəsi: Eynək firması Warby Parker-in hekayəsi eynəklərin bahalı probleminə həll tapmaq istəyən üsyankar başlanğıclarla doğulub. Onun təsisçilərindən biri bel çantasında gəzərkən eynəklərini itirdi və yeni məzun olduğu üçün yenisini almağa imkanı yox idi. Üstəlik, Warby Parker dǝ Toms kimi xeyriyyəçidir. O, qeyri-kommersiya təşkilatı olan VisionSpring ilə əməkdaşlıq edəǝrǝk yoxsullara eynək paylayır.
Bir sözlə: yaxşı eynək, yaxşı məqsəd
Uğur Ölçüsü: VisionSpring ilə əməkdaşlıq çərçivəsində ehtiyacı olanlara bir milyondan çox eynək, göz müayinəsindən sonra isə 18 mindən çox insana eynək paylanılıb.
Uğurunun sirri: Warby Parker problemi həll edir və inadkar ruhu ilə yaxşı işlər görür.
3- GoPro
Brend hekayəsi: GoPro-nun təsisçisi və baş direktoru Nikolas Vudman öz saytında deyir: "GoPro insanlara həyatlarının ən mənalı təcrübələrini qeyd etmək və sevdikləri ilə bölüşmək imkanı verir. Dağda keçirdiyimiz bir gün dostlarla daha mənalı olacağı üçün təcrübələrimizi bir-birimizlə bölüşmək həyatı daha dəyərli edir. Biz dünyanın ən yaxşı hərtərəfli kamerasını edirik. Bununla siz inanılmaz foto və videolar çəkə biləcəksiniz".
Şübhəsiz ki, brendin video brend hekayəsi də var.
Bir sözlə: düşünmək, diqqət yetirmək, etmək.
Müvəffəqiyyət ölçüsü: Brend bu yaxınlarda məhsullarına periskop əlavə etdi və İstifadəçilərə HERO4 kameraları ilə canlı yayım imkanı verdi. O, həmçinin bir çox qurumlarla əməkdaşlıq edir. Şirkət 2017-ci ildə 2 milyard dollar gəlir əldə etməyi hədəfləyir.
4- SoulCycle
Brend Hekayəsi: Fitnes brendi; Vizyonlarının darıxdırıcı fitnes rejimlərinə alternativ bir şeylər yaratmaq olduğunu söyləyir. Brend açıqlamasında müştərilərinə "kardio party" adlı ilhamverici, meditativ fitness təcrübəsi təqdim etdiklərini bildirir: "Müştərilərimiz velosiped sürərkən və məşq edərkən dostları ilə söhbət edə bilərlər.
Xülasə: Ruhunuzu şad edin.
Müvəffəqiyyət ölçüsü: Firma sentyabrın 30-da ABŞ-da 48 studiyada 383.000-dən çox müştərisi olduğunu elan etdi.
Uğurunun sirri: O, məşq təcrübəsinə yeni nəfəs verir və super pərəstişkarlarını hərarətlə qucaqlayır.
"Biz bahalıyıq, biz ehtiraslıyıq və əgər siz bunu Əvvəllər sınamısınızsa, onlar bizi seçirlər, çünki biz fərqliyik."
5- Çipotle
Brend hekayəsi: Brend menecerləri deyirlər ki, onların işi müştərilərinə keyfiyyətli yeməklər təqdim etməkdir. Təzə inqrediyentləri, klassik yemək üsulları və unikal məkanı ilə öz restoranlarında sürətli və keyfiyyətli yeməklər təqdim edir. Heyvanlara, fermerlərə və ətraf mühitə hörmət edərək daha yaxşı bir dünya üçün çalışan bir qurum.
Xülasə: Dürüst satici.
Uğur ölçüsü: 1900-dən çox restoranı olan brend fevralın 8-də ölkə miqyasında işçi heyətinin toplantısı keçirdi. Bu səbəbdən həmin gün onların filialları 4 saat bağlanıb. Qurucu Steve Ells, hazırladıqları artan qida təhlükəsizliyi planı ilə qida təhlükəsizliyi sahəsində sənaye lideri olacaqlarını açıqladı.
Müvəffəqiyyətinin sirri: Chipotle, həm fermerlərə, həm də istehlakçılara verdiyi əhəmiyyətlə, fast food sənayesində görülməmiş işləri görərək, həqiqətən də bir cığır açdı. Bunun sayəsində ətrafına çoxlu həvəsli fanat toplayıb.
6-Uber
Brend hekayəsi: Uber dünyanın gedişatını dəyişdirdiyini iddia edir. Tətbiqləri vasitəsilə səyahət edənlərə uyğun nəqliyyat vasitələri tapmağa kömək edir.
Brend menecerləri: "İnsanları bir yerdən başqa yerə asanlıqla çatdırmaqda yaxşı rol oynayırıq." deməkdir.
Bir sözlə: İstədiyiniz zaman, istədiyiniz yerə çata biləsiniz.
Müvəffəqiyyət ölçüsü: Uber proqramı
vasitəsilə bu yaxınlarda edilən bir milyardıncı səyahət. Business Insider-in məlumatına görə, şirkətin bazar kapitallaşması 62,5 milyard dollar təşkil edir.
Müvəffəqiyyətin sirri : Uber insanlara ucuz səyahət alternativləri təklif edərək, nəqliyyata fərqli bir ölçü əlavə edir.
7-Airbnb
Brend hekayəsi: Airbnb unikal yaşayış xidmətləri təklif edən onlayn sifariş şirkətidir. Bu yolla müştərilərinə unudulmaz səyahət təcrübələri yaşatmağı hədəfləyir.
Xülasə: Evə xoş gəldiniz.
Uğurun ölçüsü: 2015-ci ildə brend bir milyondan çox insanın onun xidmətlərindən İstifadə etdiyini açıqladı. Şirkət 190 ölkədə və 34 000-dən çox şəhərdə yaşayış təklif edir.
Uğurunun sirri: Airbnb otel sənayesinə alternativ sektor yaradaraq müştərilərinə tamamilə yeni təcrübə təqdim edir.
8-Under Armour
Brend hekayəsi: Brend rəhbərləri idman geyimlərinin qabaqcılları olduqlarını iddia edərək, məşq və yarış zamanı idmançıları quru və sərin saxlayacaq yüngül geyimlər hazırladıqlarını izah edirlər. Bundan əlavə, quruluşun məqsədləri; O, məqsədinin bədəni saran, tərləmənin qarşısını alaraq bədən istiliyini tənzimləyən və eyni zamanda performansını artıran bir köynək hazırlamaq olduğunu bildirir. Brendin hazırkı məqsədi idmançıları daha keyfiyyətli məhsullarla təmin etmək üçün ehtiras, dizayn və innovasiyaları bir araya gətirməkdir.
Xülasə: Bədəninizin sağlamlığı bizə əmanətdir.
Uğurun ölçüsü: Brend bu yaxınlarda aktyor və güləşçi Dwayne Johnson ilə işləməyə başladı. Bundan əlavə, UA HealthBox adli smart fitness məhsulları ilə CES sərgisində iştirak etdi. Bu məhsullar ağıllı ayaqqabı və iki növ simsiz qulaqlıqdan ibarətdir. Məhsullar sağlamlıq və fitness platforması UA Record ilə əlaqələndirilir. Oktyabr ayında şirkət üçüncü rüblük gəlirini 1,2 milyard dollar olaraq açıqlamışdı.
Uğurunun sirri : Şirkət ictimaiyyətə xitab edən strukturu ilə mühüm problemin həllini gətirir. O, həm də fanat cəmiyyəti ilə necə danışacağını çox yaxşı bilir.
9-Beats
Brend Hekayəsi: Beats insanların dinləmə təcrübələrinə emosiya, enerji və həyəcan qatdıqlarını deyir. Üstün səs keyfiyyəti təklif edən son model məhsulları ilə bazarlarda yaxşı yer qazanmışdır.
Xülasə: Qulağınızın pası silinsin
Uğur ölçüsü: Apple şirkəti 2014-cü ildə 3 milyard dollara satın aldı.
Onun uğurunun sirri: Görkəmli qurucu Dr. Dre adi qulaqcıqlarla dinlənilən səs keyfiyyəti ilə bağlı adi problemin həllini tapıb. Nəticədə, insanların dinləmə təcrübəsinə tamamilə yeni bir ölçü əlavə etdi və çoxlu sayda məşhur müştəriləri olan inanılmaz bir bazar açdı.
10-Virgin America
Brend hekayəsi: Virgin America yeni təyyarələr, cəlbedici tariflər, dünya səviyyəli xidmət və şəraitlə müştərilərin daxili səyahətlərinə yeni nəfəs verir.
"Virgin America öz sərnişinlərinə digər aviaşirkətlərlə müqayisədə fərqli təcrübə təklif edir. Brend menecerləri öz təyyarələrindəki imkanları belə sıralayırlar; sərin kabinlər, Wi-Fi, xüsusi hazırlanmış dəri oturacaqlar, elektrik rozetkaları, hər oturacağın arxasında sensor ekran və menyuya baxış və bu ekranlardan saysız-hesabsız əyləncə imkanları.
Xülasə: Biz uçmağı zövqlü edirik.
Müvəffəqiyyət ölçüsü: 2015-ci ildə brend Google Street View ilə inteqrasiya səyinə başladı. Müvafiq olaraq, insanlar təyyarǝyǝ minmədən təyyarə salonlarını gəzə biləcəklər. Netflix ilə də əməkdaşlıq edir. Müvafiq olaraq, sərnişinlər uçuş zamanı video yayımlaya biləcəklər.
Uğurunun sirri: O, darıxdırıcı və əziyyətli daxili uçuş probleminin həllini gətirdi. Bu günə qədər 11 milyon dəfə kliklənən cəlbedici uçuş təhlükəsizliyi videosuna qədər hər şeyi dəyişdi.
Mahnı və rəqs videosunda sərnişinlərə veriləcək göstərişlər əyləncəli şəkildə çatdırılıb.