ABŞ-da internet istifadəçilərinin yarısı 2022-ci ildə ən azı bir dəfə Amazon-da məhsul axtarıb. Bu, təkcə ABŞ-da deyil, dünyanın demək olar ki, hər yerində belədir. Buna görə də Amazon dünyanın ən gəlirli məhsul satan saytlarından biridir.
Amazonda ən çox satılan məhsullar:
1.Kitab
Bilirsiniz ki, Amazonun ilk illərində bu, yalnız kitabların satıldığı bir sayt idi. Bu gün kitab Amazonda ən çox satılan məhsuldur. Saytda ən çox satılanlar, uşaq kitabları, antik kitablar 20 dollar kimi sərfəli qiymətlərlə satılır. Satıcı olaraq, kitab sizin üçün ideal ola bilər, çünki bir kitabı toplu aldıqda, kitabın vahid dəyəri onu fərdi olaraq aldığınızdan daha sərfəli olacaq.
2. Geyimlər, Aksesuarlar, Zərgərlik
Bu kateqoriya idman kostyumlarından axşam paltarlarına, boyunbağılardan eynəklərə qədər geniş çeşidə malikdir. Bazar olduqca sıx olduğundan, unikal və yüksək qiymət/performans nisbəti ilə bir şey təklif etməlisiniz. İnsanlar həmişə Amazon-a dəbdəbəli əşyalar yox, endirimlər axtarırlar. Hazırda bu kateqoriyada ən çox satılan əşyalar 17 dollar və ya daha aşağı qiymətə etiketlənib.
3. Elektron
Elektronika sahəsində Amazon ən ideal yerlərdən biridir, çünki insanlar son dərəcə sərfəli qiymət variantları ilə dünyanın bütün elektron markalarını bir dam altında görə bilirlər. Əgər toplu olaraq ala bilsəniz, məsələn, 50 smart saat ala bilsəniz, bu məhsulları Amazonda satmaqla sizə çoxlu pul qazandıra bilər.
4. Oyun və Oyuncaq
Oyunlar və oyuncaqlar Amazonda ən çox satılan məhsullar sırasındadır. O qədər ki, 6 dollar dəyərində olan Monopoly kartları indi Amazonun ən çox satılan məhsullarından biridir. 10-luq paketlərdə satılan oyun xəmiri, belə demək mümkünsə, "snap-and-snap" da satılır.
Biz sizə kateqoriya əsaslı araşdırma, eləcə də xüsusi məhsullar etməyi tövsiyə edirik. Budur ən populyar kateqoriyalar:
⚫ Məişət və mətbəx əşyaları: 2018-ci ildə 64,3 milyon məhsul satışı
⚫Geyim, ayaqqabı, zərgərlik: 2018-ci ildə 33,4 milyon məhsul satılıb
⚫ Baxım və təmir alətləri: 2018-ci ildə 11,1 milyon məhsul satışı
Əlbəttə ki, kateqoriya nə qədər populyardırsa, rəqabət də bir o qədər sərtdir. Bu baxımdan rəqabət səviyyəsi aşağı olan məhsulların seçilməsi vacibdir. "Ağ köynək" üçün 300.000 fərqli nəticə var. 300.001-ci məhsulu satmaq sizin üçün çox, çox çətindir.
Amazonda satış üçün sərfəli məhsulu necə müəyyənləşdirmək olar?
Amazonda satışa çıxarılan məhsulları araşdırarkən Amazonun komissiya və göndərmə haqqını nəzərə almaq çox vacibdir. Bu meyarlar sizə daha spesifik axtarış prosesini təqdim edir, istədiyiniz budur. Məsələn, 500 qramlıq bir məhsulun yükü 5 kiloqramlıq məhsuldan çox aşağıdır, bu da mənfəət marjanızı artırır.
Çəki ilə yanaşı, göndərmə zamanı qırılmayan məhsulları da seçməlisiniz.
Amazonda milyonlarla ən çox satılan məhsul 5-10 dollar arasındadır. Bu səbəbdən ucuz, lakin yenə də sizə yaxşı qazanc verəcək məhsullara müraciət etmək daha yaxşı olardı.
Göndərmə və qiymətlərdən sonra Amazon-da nə satacağınıza qərar vermək mərhələsi gəlir. İndi Amazonda satılacaq məhsulları araşdırarkən nələrə diqqət yetirməli olduğumuza baxaq.
1. Amazon.com saytında araşdırma aparin
Heç bir proqram və ya plagindən istifadə etmədən Amazonda məhsul araşdırmasını özünüz edə bilərsiniz. Sizi cəlb edən bir kateqoriya tapdıqdan sonra alt kateqoriyalara baxmalı və getdikcə daha spesifik bir məhsul tapmalısınız.
Amazonun bestsellerlər siyahısına baxsaq, "Bunu alan X da alıb". bölməsindən fikir əldə edə bilərsiniz.
Ağlınıza gələn məhsulların siyahısını hazırladıqdan sonra bu məhsulları Google Açar Söz Planlayıcısına yapışdırın və bu məhsulların aylıq axtarış həcmlərinə baxın. Və ya siz Amazon üçün Sellerapp-ın ağıllı məhsul tapıcısından da istifadə edə bilərsiniz. 7 gün pulsuz istifadə imkanı verən Sellerapp sayəsində asanlıqla araşdırma apara bilərsiniz.
2. Niş Məhsulları (təqdim ediləcək məhsul və ya xidmət özünə xas olmalıdır) Tapmaq üçün Chrome Genişlənməsini quraşdırın
Amazonda məhsulları araşdırmaq üçün İstifadə edə biləcəyiniz 2 Google Chrome uzantısı var. JungleScout plaginindən müəyyən bir məhsulun aylıq satış dərəcəsini, rəqabət vəziyyətini və məhsulu izləmək üçün xüsusiyyətlər var. JungleScout-un təhlili ilə siz satmaq istədiyiniz məhsul və ya məhsulların cari vəziyyətini görə bilərsiniz.
Unicorn Smasher pulsuz bir plagindir. Əlbəttə ki, JungleScout kimi aydın statistik məlumatlar təqdim etməsə də, aylıq satış / qazanc nisbəti haqqında fikir əldə etmək üçün hələ də pis bir plagin deyil. Bu biznesdən ciddi pul qazanmaq İstəyirsinizsə, mütləq Jungle Scout və ya Hellium 10 plaginini sınamağı tövsiyə edirik.
3. Bazarda Zəifliyi Tutmağa Çalışın
Amazonda araşdırma apararkən, bazarda kəsir tapa bilərsiniz. Məsələn, "qadın koltuqları" yazanda 50.000 nəticə, "çəhrayı velosipedçi taytlı qadın" yazanda isə 500 nəticə görünəcək.
Əlbəttə ki, fikri başa düşməyinizə kömək etmək üçün burada təxmini bir nümunə verdik, lakin Amazonda uğur qazanmaq üçün hələ də müəyyən bir məhsul satmalısınız. Amazonda yüz minlərlə qadın taytları satıldığı halda, çox az sayda "velosiped sürmək üçün hazırlanmış qadın çəhrayı taytları" mövcuddur.
Bundan əlavə, müştəri şərhlərini oxuyaraq ehtiyac duyulan və axtarılan məhsullar haqqında fikir əldə etmək mümkündür. Satmaq niyyətində olduğunuz konkret məhsuldan başqa, digər satıcılar onu satır, lakin müştərilər bu məhsulun keyfiyyətindən razı qalmaya bilər. Beləliklə, müştəri rəyləri də sizə çox kömək edə bilər.
4. Aşağı Rəqabətli Məhsulları Seçin
Əgər 100.000 nəticəyə malik məhsul satmağa çalışsanız, rəqabət sizi əzəcək. Ancaq böyük bir bazarda konkret məhsul tapsanız, işiniz asanlaşacaq. Çünki məhsulunuz müştərilər tərəfindən daha asan tapılır. Həmçinin konkret məhsulun satışının başqa bir üstünlüyü ondan ibarətdir ki, almağa daha çox meylli olan insanlar həmin məhsulu axtaracaqlar. Yəni "çəhrayı rəngli velosiped təkərləri" kimi axtarış aparan şəxs həqiqətən də bu məhsulu almaq istəyir, söz olsun deyə axtarmayıb.
Məsələn, tutaq ki, siz reseptlər kitabını satmaq İstəyirsiniz. Amazonda yemək kitabı üçün 70.000 nəticə var.
"Təzə bişirici resept kitabları" kimi xüsusi axtarış etdiyiniz zaman bu rəqəm 300-ə düşür. Satmaq istədiyiniz kitab bu kateqoriyada uzun bir yol keçə bilər, çünki beynindəki məhsul son dərəcə aydın olan şəxs "vegan reseptləri kitabı" almaz.
5. Ən Yaxşı Satanlar Siyahısını nəzərdən keçirin
Amazon-un Best Sellers Rank (BSR) siyahısı sizə məhsulun cari və keçmiş satış performansını da göstərir. BSR dərəcəsi yüksəkdirsə, həmin məhsula tələbat yüksəkdir. Amma deyək ki, siz yüksək BSR dərəcəsi olan məhsul tapmısınız və bu məhsulun daxil olduğu kateqoriyadan başqa heç bir məhsul BSR siyahısında yoxdur... Bu yaxşı vəziyyət deyil.
Məsələn, siz idman avadanlıqları satmaq İstəyirsiniz. Məsələn, bir futbol topunu götürək. Tək bir futbol topu markası/modeli BSR siyahısında yüksək nəticə göstərə bilər. Araşdırmalarınızı davam etdirdikcə "basketbol" kateqoriyasında BSR siyahısında birdən çox məhsulun yer aldığını anladığınız zaman "basketbol satmağın futbol topu satmaqdan daha mənalı olduğunu” görəcəksiniz. Futbol topu kateqoriyasında bazarda inhisar hakim olduğu üçün basketbol kateqoriyasında yeni satıcılar üçün daha çox yer var. Bu yaxşı xəbərdir. Müştərilərin birdən çox markaya/satıcıya şans verdiyinə işarədir.
Başqa sözlə, məhsul yüksək BSR balına malik olmalıdır. Bu, həmin məhsula tələbatın da yüksək olduğunu göstərir. Bununla belə, bu kateqoriyaya birdən çox eyni məhsul daxil edilməlidir. Beləliklə, başa düşürsünüz ki, bu kateqoriyaya daxil olan yeni satıcıların da şansı var.
Nəticə
Şübhəsiz ki, Amazonda satış edərək ciddi pul qazana bilərsiniz. Bununla belə, unikal, sərfəli və aşağı rəqabətli məhsulların satışı uğur üçün vacibdir.
Amazonda satılan məhsulların və satıcıların sayı günü-gündən artır. Bu, Amazonun sıxlaşmasına və rəqabətin qızışmasına səbəb olur. Bu səbəblə satış yalnız Amazonda satış xatirinə edilməməlidir. Ağıllı və dəqiq bir araşdırma ilə satış ehtimalı yüksək olan məhsul və ya məhsullar seçilməlidir.
Əgər hazırda fikrinizdə bir məhsul varsa, yuxarıda qeyd etdiyimiz addımları izləməklə bu məhsulun vəziyyəti haqqında daha çox öyrənməyə çalışın. Geniş auditoriyaya müraciət edə biləcək niş məhsul tapın. Ağlınızda bir məhsul olmasa belə, ən çox axtarılan məhsullara baxaraq fikir formalaşdırmağa çalışın.
Açar söz araşdırmasından sonra hazırladığınız siyahıda olanlara oxşar məhsulları tapmağa çalışın. Ola bilsin ki, müştərilər hazırda Amazonda satılan məhsuldan çox da razı deyillər. Bunu dediyimiz kimi, müştəri şərhlərini və rəylərini oxumaqla öyrənmək olar.
Amazonda əvvəlcədən satış cəhdinizdə sizə uğurlar və bol qazanc arzulayırıq!