Kateqoriya: Təhsil

Starbucks loqotipinin və yaranma tarixi

post-img

Dünyadakı milyonlarla insan üçün gün bir fincan isti qəhvə ilə başlayır. Bu fincanda Starbucks qəhvəsinin olma ehtimalı da yüksəkdir.

1971-ci ildən bəri Starbucks espresso əsaslı içkiləri ilə dünyanın bir çox yerində milyonlarla insana xidmət edir. 

O zaman 3 məktəbli dostunun qurduğu Starbucks-ın belə uğur qazanacağını heç kim çox gözləmirdi. Ancaq bu günə baxdığımızda Starbucks-in böyük bir uğur hekayəsi olduğunu söyləyə bilərik.

Bu yazıda sizə Starbucks-ın uğur hekayəsini və Starbucks loqosunun hekayəsini danışacağıq.

Starbucks-ın yaradılması:

2019-cu ilin məlumatlarına görə bazar dəyəri 30 milyard dollardan çox olan Starbucks, iş həyatında heç bir təcrübəsi olmayan 3 dost tərəfindən qurulub.Bu üçlük bir araya gəldi və 1971-ci ildə ABŞ-ın Seattle şəhərində ilk Starbucks filialını qurdu. Bu filialda içməyə hazır isti kofe satılmırdı. San Fransisko Universitetindəki üç dostun kafenin yanında dayanmağa vaxtı olmadığı üçün birinci filialda yalnız qovrulmuş qəhvə dənələri satılırdı.

Alfred Peet adlı ortaq bir dost Starbucks triosuna qəhvə dənələrinin qovrulmasını öyrətdi. Beləliklə, Starbucks bir şirkətə çevrildi və məhsullarını ümumi bazara satdı.

Şirkətin adı tarixdən ilhamlanıb. Mədən xəritəsində "Starbo" adlı bir şəhərin adından ilhamlanan üçlük şirkəti Starbucks adlandırdılar.

Təxminən 15 ildir Starbucks bu gün bildiyimiz kimi qəhvə satmırdı. Yəni filiallarda ancaq qəhvə dənələri satılırdı və qəhvənin dadının necə olmasının nümunələri dəmləndikdən sonra müştərilərə təqdim edilirdi.

Şirkətin ilk illərində yaşıl qəhvə dənələri Alfred Pitin öz şirkətindən alınırdı. Alfred Pitin öz qovurma üsulları ilə qovrulmuş lobya, filiallarda satışa çıxarılır.

Yalnız bir məhsul satmasına baxmayaraq, Starbucks böyük bir sıçrayış etdi. 1986-cı ildə Sietldə 6 yeni filial açıldı. 1987-ci ildə şirkətin qurucu tərəfdaşları şirkəti Howard Schultz-a satdılar. Bu gün şirkətin rəhbəri olan Schultz Starbucks-i sürətlə böyütdü. Yalnız qəhvə dənələri satan filialları indiki Starbucks filiallarına çevirdi.

Starbucks ikinci dalğa qəhvə trendinin ən mühüm nümunəsi hesab olunur. Starbucks- dan əvvəl yalnız qəhvəyə diqqət yetirən kafelər şəbəkəsi yox idi. Təbii ki, bir çox yerlərdə kofe satılırdı, lakin bu kofelər adətən əsas menyudan əlavə verilirdi. Yalnız qəhvə anlayışında heç bir məkan və ya restoran yox idi.

Starbucks bazarda belə bir tələbi aşkar etdi və evdə qəhvə qovurma maşını və dəmləmə avadanlığı olmayan insanlara hazır qəhvə təklif etməyə başladı.Bu gün üçüncü dalğa qəhvəxanaları çox populyardır. Üçüncü dalğanın xüsusiyyəti yüksək keyfiyyətli, xüsusi hazırlanmış qəhvələrə verilən önəmdir. Bundan əlavə, üçüncü dalğa qəhvəxanaları ümumiyyətlə zəncir mağazası kimi fəaliyyət göstərmir, qəhvə həvəskarları tərəfindən fərdi şəkildə açılır.

Buna baxmayaraq, üçüncü nəsil qəhvəxanaların istifadə etdiyi maşınlar həm səmərəlilik, həm də təhlükəsizlik baxımından Starbucks tərəfindən təmin edilir.

Bir sözlə, Starbucks-in ikinci dalğa qəhvə zəncirləri arasında əldə etdiyi uğuru bu günə qədər daşıması böyük bir hadisədir.

Qəhvə mərkəzli ilk şəbəkə mağazalarından biri olan Starbucks, 1992-ci ildə 140 filiala sahib idi və ildə 1 milyon ton qəhvə satırdı. 1996-cı ildən qlobal bazara açılan Starbucks-ın ABŞ-dan kənar ilk filialı Tokioda açıldı. Bu gün Starbucks-in 70 müxtəlif ölkədə 25.000 filialı var.

Satılan qəhvənin keyfiyyəti Starbucks-in uğurunda böyük rol oynasa da, marketinq strategiyası böyük rol oynayır. Rəqəmsal dövrü Ən yaxşı şəkildə ələ keçirən şirkətlərdən biri kimi tanınan Starbucks, mobil tətbiqi ilə qəhvə satan və Twitter hashtagları vasitəsilə insanlara pulsuz qəhvə təklif edən bir şirkətdir. Beləliklə, Starbucks texnologiya ilə kifayət qədər yaxşıdır.

Bu uğurda Starbucks loqosunun payı yoxdurmu? Əlbəttə var.Dünyada brendin tanınmasına böyük töhfə verən Starbucks loqosunun çox maraqlı hekayəsi var.

Starbucks loqosu:

1971-ci ildə Seattleda qurulan Starbucks-in hər hansı bir şirkət kimi loqoya ehtiyacı var idi. Şirkətin qurucuları qəhvənin dəniz yolu ilə daşınması və Sietl şəhərinin sahildə olması səbəbindən dənizçilik kitablarını öyrənməyə başladılar. Bu kitablardan birində 1500-cü illərdən bir Nordic su pǝrisi onların diqqətini çəkdi və şirkətin loqosunda bu gün tanıdığımız su pərisi əks olundu. Sonrakı illərdə loqoda dəyişikliklər edildi, lakin su pərisinə heç vaxt toxunulmadı.

Təbii ki, su pərisi haqqında müəyyən müzakirələr olub. Yunan mifologiyasında su pərisi öz şirin səsi ilə dənizçiləri şirnikləndirən və yeyən məxluq kimi təsvir edilir. Bəziləri Starbucks loqosunun vəsvəsə, asılılıq və tələ kimi anlayışları doğurduğunu irəli sürdü. Ancaq nə olursa olsun, Starbucks loqosu bu gün bu böyük brendin qlobal siması olaraq qalır.

Kiçik dəyişikliklərə məruz qalan böyük markaların loqolarından fərqli olaraq, Starbucks loqosu proses boyu bir neçə dəfə yenidən işlənmişdir. Bugünkü loqoda iki quyruqlu su pərisi tiara taxır və Starbucks Qəhvəsi yazılmış yaşıl dairə ilə əhatə olunub.

Starbucks loqosunun dizayn elementlərinə diqqət etmədən belə aşkarlana bilməsi loqonun uğurunu göstərir. Hətta bulanıq görmə qabiliyyəti olan miyopik insanlar Starbucks loqotipini asanlıqla aşkar edə bilərlər.

Reklamın yaxşı və ya pis olmadığı deyilir. Starbucks loqotipi ətrafında aparılan kiçik müzakirələrin brendə müsbət qayıdışı olduğunu söyləmək mümkündür. İnternetdə Starbucks loqotipinin arxasında gizlənmiş mesajlar haqqında çoxlu şayiələr və miflər tapa bilərsiniz.Bizim işimiz şəhər əfsanələri ilə deyil.Amma asanlıqla deyə bilərik ki, Starbucks status simvolu kimi qəbul edilir. 2019-cu ilin dekabr ayında Starbucks-da 0,47 litr filtrli qəhvənin qiyməti 8,5 lirədir. Orta hesabla hər hansı bir kafeyə gedəndə 0,47 litrlik bir fincan qəhvəni 10-11 lirədən aşağı almaq mümkün deyil. Yəni bu məqamda Starbucks-in bazarda demək olar ki, ən ucuz kofeni satarkən status simvolu kimi görünməsi ayrı bir məsələdir.

"Qəhvədən başqa hər şey: Starbucks-dan Amerika haqqında öyrənmək" kitabının müəllifi Bryant Simon, insanların zövqlərini və sosial- iqtisadi vəziyyətlərini göstərmək üçün bəzən boş Starbucks stəkanları ilə küçədə gəzdiklərini aşkar etdi.

"Bu insanlar küçədə əllərində bir stəkan ilə mürəkkəb zövqə sahib olduqlarını, qəhvəyə xərcləməyə pullarının olduğunu göstərmək istəyirlər." Simon deyir.

ABŞ-da belə status simvolu kimi qəbul edilməsi onu həm də populyar mədəniyyət obyektinə çevirib. "The Devil Wears Prada" və ya "Sex in the City" kimi serial və filmlərin personajlarını əllərində Starbucks fincanları ilə görmək mümkündür.

Bütövlükdə, Starbucks-in populyar mədəniyyətdəki müsbət tərifləri loqotipin möhkəm marketinq planına necə daxil edilə biləcəyinə yaxşı bir nümunədir.



Uyğun Postlar

Haqqımızda

Tehsil.info-Təhsil,Yaradıcılıq sahəsində ən yeni xəbərləri yayımlayan, müxtəlif təhsil istiqamətlərində elmi,faydalı məzmunlar yaradan, bu sahədə yeni elanları bölüşən təhsil portalıdır.

Cart