Bir çox insanlar missiya və vizyonu qarışdırırlar. Bununla belə, missiya ilə vizyon arasındakı fərq əslində olduqca sadədir: Missiya bu günə, biznesinizin bugünkü vəziyyətinə çatmaq üçün etdiklərinə diqqət yetirir. Vizyon isə gələcəyinizə, biznesinizin gələcəkdə necə olmaq istədiyinə diqqət yetirir. Müəssisələr missiya və görmə ifadələrini bir- birinin əvəzinə istifadə etsə də, hər iki anlayış ayrı-ayrılıqda vacibdir. Biri digəri olmadan işləmədiyi üçün məqsədə və mənaya sahib olmaq hər bir iş üçün vacibdir.
Missiya bəyanatınız nə deməkdir?
Sizin missiyanız şirkətinizi idarə edən şeydir. Etdiyiniz işin əsası budur və hədəfləriniz və nəticədə onlara nail olmaq üçün nə lazımdırsa, missiyanızdan doğulur. Missiya həmçinin şirkətinizin mədəniyyətini formalaşdırır.
Missiya bəyanatınız üçün aşağıdakı kimi suallar verə bilərsiniz:
• Biz hansı bizneslə məşğuluq?
• Hədəf auditoriyamız kimlərdir? Kimə xidmət təklif edirik?
• Müştərilərimizə hansı xidmət növü təqdim edirik?
Missiyanın bu sehrli təsiri onun bütün növ şirkətlər üçün nə qədər dəyərli olduğunu təsdiqləyir. Təkcə tərifinə görə möhkəm bir missiyanın komandanı ümumi məqsədə doğru irəliləməyə necə həvəsləndirdiyini tez bir zamanda müşahidə edə bilərsiniz, çünki komandanız eyni nöqtədən köçmüş və eyni son məqsədə çatmaq üçün birlikdə çalışan insanlardan ibarətdir. Bu o deməkdir ki, zəhmətinizin bəhrəsini çox daha qısa müddətdə alacaqsınız.
Digər tərəfdən, kifayət qədər güclü olmayan bir missiyaya sahib olmaq və ya daha da pisi, heç bir missiyaya sahib olmamaq əks effekt verəcəkdir. Bu barədə düşünün, ayrı-ayrı xidmətlərin göstərilməsi, ünsiyyətin olmaması, səhvlər etmək, motivasiyanın zəifləməsi... Bütün bunların biznes üçün nə edə biləcəyini təsəvvür edin. Qorxulu deyilmi?
Bu vəziyyət məzmun marketoloqlarını da narahat edir. Çünki məzmun strategiyanız həm də şirkətinizin missiya bəyanatını dəstəkləyir - siz məzmun strategiyanızı nə edəcəyinizlə bağlı "NECƏ" kimi düşünə bilərsiniz. Bu strategiyalar markanıza və məqsədlərinizə sadiq qalmağınıza kömək edəcək. Fəaliyyətə çağırışınızdan tutmuş səs tonunuzun istifadəsinə qədər yaratdığınız hər bir məzmun missiya bəyanatınıza əsaslanmalıdır.
Və görmə bəyanatınız nə deməkdir?
Vizyon bəyanatınız şirkətinizin necə davam etməsi lazım olduğunu göstərir. Vizyonunuz biznesinizin gələcəyidir və hədəfləriniz buna uyğun olaraq müəyyən edilir.
Vizyon bəyanatınız nə olmaq istədiyiniz və ya özünüzü və biznesinizi gələcəkdə harada gördüyünüzlə bağlıdır. Vizyonunuz sizi ruhlandırır.
Vizyon bəyanatınız üçün aşağıdakı kimi suallar verə bilərsiniz:
• Ümidlərimiz və arzularımız nədir?
• Daha böyük xeyirə xidmət etmək üçün hansı problemi həll edirik?
• Kimi və nəyi dəyişməyə ruhlandırırıq?
Vizyon bəyanatınız həm daxili, həm də xarici inkişafı təşviq edir. Güclü bir vizyona sahib olmaq komandanız diqqətinizi şirkətiniz üçün vacib olan şeylərə yönəltməyə kömək edir. Eyni zamanda, yenilik və yenilik üçün qapını açıq qoyursunuz. Məqsədli bir iş uğuru bütövlükdə görür, çünki müvəffəqiyyətin şirkətləri üçün nə demək olduğunu çox yaxşı bilirlər.
Medalyonun digər tərəfində, vizyonu olmayan şirkətlər var və təəssüf ki, görmə qabiliyyəti olmayan bir şirkətin heç bir yerə çatmayacağını söyləməliyik. Fikirləşin... Tənəzzül, köhnəlmiş əməliyyatlar, məqsədsiz hərəkətlər, ilham itkisi... Şirkət aydın görmə olmadan yaşaya bilərmi?İndi siz bu sualın cavabını bilirsiniz.
Məzmun marketoloqları üçün deyəcək sözümüz də var. Məzmun görməsi şirkətinizin vizyon bəyanatını dəstəkləyir və işinizin "NİYƏ" hissəsini təşkil edir. Bu, sizə gələcəyə yönəlmiş münasibət bəxş edir və inanclarınıza və məqsədinizə sadiq qalmağınıza kömək edir.
Vizyon bəyanatınız kimi, siz təsəvvür etdiyiniz hər hansı məzmunda hüdudları aşmalı və yüksəklərə uçmalısınız.
Dünya Brendlərindən Missiya və Vizyon Nümunələri:
Beləliklə, böyük vizyon və missiya bəyanatları necə işləyir? Bu iki anlayışı düzgün başa düşən bir neçə şirkətin vizyon və missiya bəyanatlarından nümunələr təqdim edirik. Bu şirkətlərin bu işi haradan aldığını soruşsanız, deyə bilərik ki, bu şirkətlərin loyal müştəri bazası olması bunu sübut etməyə kifayət edər.
1-Tesla
Missiya: Dünyanın davamlı enerjiyə keçidini sürətləndirmək.
Vizyon: Dünyada elektrikli avtomobillərə keçidi təmin etməklə 21-ci əsrin ən cəlbedici avtomobil şirkətini yaratmaq.
2- Amazon
Missiya: Biz müştərilərimizə mümkün olan ən aşağı qiymətləri, mövcud olan ən yaxşı seçimləri və maksimum rahatlığı təklif etməyə çalışırıq.
Vizyon: Müştərilərin onlayn almaq istǝyǝ biləcəkləri hər şeyi tapa və kəşf edə biləcəyi dünyanın ən müştəri mərkəzli şirkəti olmaq.
3- Pataqoniya
Missiya: Ən yaxşı məhsul istehsal etmək, ətraf mühitə lazımsız zərər verməmək, ekoloji böhranlara həll yolları yaratmaq və həyata keçirmək üçün iş dünyasından istifadə etmək
Vizyon: Səhraya olan məhəbbət bu təbiətin bir hissəsi olan hər şeyi saxlamaq və planetimizin ekoloji sağlamlığının kəskin azalmasının qarşısını almaq üçün mübarizəyə qoşulmağı tələb edir.
4- TED
Missiya: İdeyaları yaymaq.
Vizyon: Biz ehtirasla inanırıq ki, ideyalar düşüncələri, münasibətləri, həyatı və nəticədə dünyanı dəyişdirmək gücünə malikdir.
5- LinkedIn
Missiya: Dünyadakı bütün peşəkarların bir-biri ilə ünsiyyət qura biləcəkləri bir mühit yaratmaqla daha məhsuldar və uğurlu olmalarını təmin etmək.
Vizyon: Qlobal işçi qüvvəsinin hər bir üzvü üçün iqtisadi imkan yaratmaq.
6- Google
Missiya: Dünyadakı bütün məlumatları təşkil etmək və onu istənilən yerdən əlçatan və İstifadə edilə bilən etmək.
Vizyon: Dünyadakı bütün məlumatlara bir kliklə daxil olmaq.
7- Uber
Missiya: Uber-in missiyası hər kəsi istədikləri yerə çatdırmaqdır.
Vizyon: Daha az avtomobil və daha çox giriş ilə daha ağıllı nəqliyyat. Daha təhlükəsiz, daha ucuz və daha etibarlı daşıma; Sürücülər üçün daha çox iş imkanları və daha yüksək gəlirlər yaradan nəqliyyat.
8- LC Waikiki
Missiya: "Hər kəsin gözəl geyinmək hüququ var" inancına əsaslanaraq, "insanları öz üslubuna və büdcəsinə uyğun geyindirǝrǝk onları yaxşı hiss etməkdir".
Vizyon: "2023-cü ilə qədər Avropanın ən uğurlu üç geyim satıcısından biri olmaq".
9-SAMSUNG
Missiya: Yeni gələcək yaradan, insanların həyatını zənginləşdirən və sosial rifaha töhfə verən innovativ texnologiyalarımız, məhsullarımız və dizaynımızla dünyanı ruhlandırmaq.
Vizyon: Dünyaya ilham verin.Gələcəyi yaradın.
10-Toyota
Missiya: Dəyərli məhsul və xidmətlərlə ən qənaətbəxş sahiblik təcrübəsini təmin etməklə daha çox müştəri cəlb edin
Vizyon: Ən uğurlu və ən hörmətli avtomobil şirkəti olmaq.
11-İKEA
Missiya Mümkün qədər çox insan üçün yaxşı dizayn edilmiş, funksional ev əşyalarını mümkün qədər aşağı qiymətlərlə təmin etmək.
Vizyon: Bir çox insanlar üçün daha yaxşı gündəlik həyat yaratmaq.
12-Sony
Missiya: Sizi ilhamlandıran və maraq oyadan şirkət olmaq.
Vizyon : Yalnız Sony-nin edə biləcəyi yeni ixtiralarla yeni həyəcan və əyləncə təqdim etmək üçün texnologiya, məzmun və xidmətlərə olan sonsuz ehtirasımızdan istifadə etməklə